23 Kasım 2010 Salı

Sanal Pc'ye Dosya Aktarımı



Windows 7 işletim sistemini kullanıyorum. Bazı programların çalışması konusunda sorunlar yaşıyordum. Bu yüzden Windows Xp'ye ihtiyaç duyuyordum. Windows 7 işletim sistemime Sun VirtualBox programını kurdum. Kendime 5 GB'lık bir sanal pc oluşturdum. Windows Xp ISO dosyasını kullanarak sanal pc'ye Windows XP'yi kurdum. Kurdum kurmasına fakat Xp'de çalıştıracağım dosyalar windows 7 işletim sistemindeydi. Bu dosyaları bir türlü Sanal bilgisayarıma aktaramıyordum. Flash Bellek'i takıyorum fakat görmüyordu sanal bilgisayarım. Dosyaları aktarmanın yolunu şöyle buldum.
Sanal Pc'ye aktarılacak dosyaları ISO formatında kayıt ediyorum ve ardından Sun VirtualBox'dan (Sanal Pc oluşturma Programı) ISO dosyasını çalıştırarak sanal pc'ye dosyalarımı aktarıyordum.



Verileri ISO Formatına Nasıl Çevireceğim ?

UltraIso programını kullanarak bunu çok basit bir şekilde yapabilirsin. Verileri Ultraiso'ya aktardıktan sonra Save As yaparak iso şeklinde kaydedebilirsin.
Sanal Pc'de Iso Dosyasını Çalıştıracağım ?
Sanal Pc'nin Aygıtlar menüsünden CD/DVD Devices'den More Cd/Dvd Images'e tıklayarak Normal Bilgisayarınızdaki Iso dosyasını seçip tamama tıklayın.

Bu işlemleri yaptıktan sonra dosyalarını Sanal Pc'de göreceksin.

3 yorum:

  1. Bizi bilgilendirdiğiniz için Ceza Avukatı olarak size teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  2. At least 50 causes skin tags In any event? today it is paste and put on it now on your touched
    areas.

    Also visit my web site; wart and mole vanish

    YanıtlaSil
  3. Çok Saol Kardeşim

    YanıtlaSil

İlgilinizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails