16 Haziran 2011 Perşembe

Ankara Asus Garanti Servisi

Asus laptopumda bir kaç sorun vardı. Bunlardan biri ekran titremesiydi. Bir diğeri ise kulaklı girişi çalışmıyordu. Öncelikle bilgisayarımdaki önemli bilgileri yedekledim. Bilgisayardaki kişisel bilgilerimi sildim. Sonra güzelce paketledim. Paketin içine fatura fotokopisini ve garanti belgesini koydum tabiki. Ayrıca arızanın ne olduğunu bi kağıta not alarak paketin içine yerleştirdim. Sonra UPS Kargoya karşıdan ödemeli bir şekilde asus ankara servisine göndermek üzere teslim ettim. 1 gün sonra asus ankara servisine ulaşmış kargom. O gün içinde servis tamir etmiş. 1 gün sonrada bilgisayar elime ulaştı.

Bi aksilik olmadık çok şükür.

3 yorum:

  1. Siteniz gerçekten çok güzel ve paylaşımlar mükemmel, asus servisleri olarak kaliteli hizmet sunmaktayız.

    YanıtlaSil
  2. magnіfiсent issues altοgetheг, you just ωon а new reader.
    What might you suggest abοut your рublіѕh thаt yоu
    simply made a fеw ԁays ago? Any certаin?


    Feel fгee to ѵisit my blog post .
    .. ünlü oyunları

    YanıtlaSil
  3. Hello, for all timе i used tο cheсk blog ρosts here earlу in the daylіght, as i enϳoy to fіnd out more and more.


    Hеrе is my blog Ntv Radyo

    YanıtlaSil

İlgilinizi Çekebilir

Related Posts with Thumbnails